OBECNÉ INFORMACE
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, snažíme se vždy nabízet pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru ceny a kvality. Pokud se ale přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte prosím dle následujících bodů, tak, aby mohla být reklamace uznána a v co nejkratší možné době vyřízena.
Vždy se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat
Záruční podmínky:
- délka záruky na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne prodeje, není-li stanovena výrobcem delší (datum prodeje je uvedeno v daňovém dokladu, příp. i v záručním listu)
- záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškozením zboží při přepravě - tyto škody je nutno řešit s přepravcem
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud jsou na výrobku umístěny
- neodbornou instalací/montáží nebo provozem v rozporu s návodem pro montáž a použití
- zboží bylo poškozeno přírodními živly
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v návodu pro použití
- zboží bylo poškozené zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné SN
Způsoby vypořádání reklamace v záruce (tj. bez finanční úhrady zákazníka):
- výměna (kus za kus) reklamovaného zboží nebo jeho vadné části
- oprava reklamovaného zboží nebo jeho části
- vrácení finanční částky účtované za reklamované zboží
Možnosti řešení neoprávněné reklamace v záruce:
- oprava předmětu reklamace za finanční úhradu
- výměna za nový kus za finanční úhradu
Lhůty reklamačního řízení:
- reklamace dle obchodního zákoníku - dle smlouvy
reklamace dle občanského zákoníku - do 30. kalendářních dnů
V případě neoprávněné reklamce si prodávající vyhrazuje právo kupujícímu (reklamujícímu) účtovat manipulační poplatek 200 Kč. Zákazník si hradí poštovné, při zasílání reklamovaného zboží prodávájícímu. Zpáteční cestu hradí prodávající.